Aktivity pro děti ve Vašem kraji

  • na mapě ČR: klikněte na Váš kraj
  • na mapě kraje: klikněte na barevný puntík
  • podrobnější nápověda: Jak používat mapku?

Liberecký kraj

Environmentální vzdělávání, výchova a osvěta v mateřské škole jako nástroj k prohloubení vědomostí dětí o životním prostředí kolem nás

15.10.2017 Andrea Vřešťálová | Další informace...

Úkolem EVVO je předat co nejvíce znalostí o životním prostředí, naučit nás chovat se k přírodě šetrně a ohleduplně.


Matematický orienťák

14.10.2017 Mgr. Josef Heřman | Další informace...

Dne 10. 10. 2017 se čtyři žáci 8. a 9. ročníku zúčastnili Matematického orienťáku, jehož pořadatelem je každoročně Gymnázium J. K. Tyla v Hradci Králové. Název soutěže napovídá, že se nejedná jen o matematiku, ale je zapotřebí i orientačních schopností.


Projektové učení cestou po Evropě (Plachá H. MŠ Lesnice)

4.10.2017 | Další informace...

Evropský den jazyků jako motivace pro učení v období adaptace? Zdá se to být zcela odlišná tématika, ale pro nás tomu tak nebylo. Naopak. Symbol, značka, rozdíly, spolupráce, sbehodnocení a uvědomění si bezpečí, místa, kde je mi dobře, kde jsem „doma”. 


Nadané dítě ve škole: Náměty do výuky pro celou třídu

15.8.2017 Lenka Šnajdrová | Další informace...

Letos na v létě vyšla v nakladatelství Portál kniha „Nadané dítě ve škole“ s podtitulem „Náměty do výuky pro celou třídu“. Její autorkou je Jana Cihelková, která řadu let pracovala jako učitelka a zabývala se mj. výukou nadaných dětí. „Co je nadání? Jak poznat nadané dítě? Je nadání výhoda, nebo spíše handicap? Co nadané děti ve výuce potřebují a jak jim to poskytnout?“ Kniha odpovídá na tyto otázky stručně, přehledně se zaměřením na praxi. Nabízí učitelům návod, jak nadané dítě rozpoznat, protože to nemusí být vždy úplně jednoduché, a jak s ním ve výuce pracovat.


Péče o nadané žáky na ZŠ Školní v České Lípě

18.10.2011 Jiří Vosála | Další informace...

Zatímco na péči o žáky se zdravotním postižením, specifickými poruchami učení či sociálně znevýhodněným jsme si již v našich školách zvykli, problematika nadání a nadaných žáků dosud není v popředí zájmu širší pedagogické veřejnosti. Přesto právě nadaní žádi často vyžadují specifické vzdělávací přístupy, jejichž plánování a začleňování do výuky je náročné. Domníváme se, že prací s takovýmito dětmi budeme v budoucnu schopni udržet krok s okolním světem a jedině tak se naše budoucí generace stane konkurenceschopnou.


» Archiv