Jak lépe rozvíjet přirozené schopnosti dětí?
Ve čtvrtek 13. března v Praze veřejně vystoupí autor metody, která podle dosavadních zkušeností napomáhá optimálnímu rozvoji dětského mozku.
Přijďte si poslechnout přednášku MUDr. Ranka Rajoviče, autora metody NTC Learning, člena pracovní skupiny pro nadané děti Mensy International, který přednáší na šesti fakultách ve čtyřech zemích a se svým programem spolupracuje s UNICEF. Jedná se o první veřejné vystoupení dr. Rajoviče v České republice, na kterém budete mít i příležitost zakoupit knihu o metodě NTC learning.
„NTC Learning je unikátní systém učení dětského mozku za pomoci cvičení, které mají vědecký základ v průkaznosti zvýšení efektivity využívání mozkové kapacity v dětském věku. Tyto výzkumy mimo jiné poukazují na fakt, že dětský mozek zakládá 75 % všech neuronových synapsí (propojů) do věku 7 let - z toho 50 % vznikne dokonce do věku 5 let. Tento argument se nám zdá dostatečně průkazný k tomu, abychom věnovali velmi významnou pozornost předškolnímu věku, efektivitě učení a využívání dětské paměti. Pokud naše formální základní a středoškolské vzdělání pracuje již pouze se zbývajícími 25 % možností využívání potenciálu mozkové kapacity, pak je pro nás zajisté důležité, jak je rozvíjeno dítě ve věku do 6 let....“
pokračování na stránce O metodě NTC Learning
NEPŘEHLÉDNĚTE: Zkušenosti učitelek z českých mateřských škol
Datum a místo konání
čtvrtek 13. března od 16.00 do 17.45 hod.
Praha, prostory Poslanecké sněmovny PČR
Bližší informace a přihláška
- Chcete-li se zúčastnit, vyplňte prosím on-line přihlášku na stránce Ranko Rajović: NTC systém učení.
Přednáška se bude konat v rámci konference Mensa pro rozvoj nadání 2014, je však otevřená i pro neúčastníky konference. Na samotnou přednášku vybíráme poplatek 100 Kč. Vedoucí Klubů nadaných dětí, učitelé ze škol a školek spolupracujících s Mensou a členové Mensy platí 50 Kč. Účastníci konference Mensa pro rozvoj nadání 2014 mají přednášku jako součást této konference zdarma.
13.2.2014
Klíčová slova: Ranko Rajović, NTC Learning