Aktuality

Archiv

Rok: 2017 | 2016 | 2015 | 2014


Příšerka na soutěž, aneb spojení fantazie, dovedností, vědomostí a rodiny MŠ Lesnice, (H. Plachá)

12.6.2016 | Další informace...

Cílem soutěže nemusí být vždy jen touha vyhrát, stane se jím mnohdy náplň dlouhodobého projektu. A v tomto případě se nám to opravdu povedlo.


Mimořádná linka Praha Tokio NTC učení s vlajkami států (Hana Plachá, MŠ Lesnice)

12.6.2016 | Další informace...

Cíl cesty nemusí být vždy předem stanovený, je však důležité, kterou cestou se vydáme. A my jsme v tomto případě věděli. S unikátními pomůckami a symboly NTC systému učení nám bylo na cestě za poznáním zemí umožněno neskýtaných rozměrů a možností. Dětem se otevíraly pomyslné nůžky dle jejich přirozeného stupně vývoje a dosahovaly úrovně kompetencí na různých stupních. Nadšení však je cítit ve všech věkových kategoriích a obohacení i v těch nejstarších.


Mateřská škola na raftech- Zážitková pedagogika aneb máme to ve svých rukou (Hana Plachá, MŠ Lesnice)

12.6.2016 | Další informace...

Prožít znamená mnohdy uvědomit si, přijít na to jak , vědět konečně proč....i takhle se dá popsat způsob, jak některé myšlenkové pochody, způsoby učení, zkoušíme u nás v mateřské škole dětem nabídnout, aby lépe proces učení usedl na své místo tam, kde je třeba.


Dovolte mi, abych se představila, jsem barva NTC učení (MŠ Lesnice, Hanka Plachá)

Rozvoj schopnosti orientace v základních barvách, vyhledávání předmětů, porovnávání velikostí, skupin, tvarů, spolupráce, orientace, pohybová koordinace, vyhýbání se to vše pouze jako bonus. Základním stavebním prvkem celé hry je fantazie, imaginace a schopnost uvažování, spojení informací, které dítě nepřímo dostává.


Jak na čísla, když chceme o nich hodně vědět, a taky jen tak počítat (MŠ Lesnice, Hana Plachá)

Zájem o matematickou řadu, o abstraktní symboly, evidentní vyjímečnost v oblasti logickomatematického vývoje? V kolektivu vrstevníků, kteří se projevují velmi individuálně svými preferencemi lze na základě poctivé diagnostiky po krátkém čase odhalit směr zájmů a preferencí silných stránek jedince.


Obživlý obrázek Ntc učení (MŠ Lesnice, Hana Plachá)

Pojďme nechat dítěti možnost projevit se v časových intervalech a uvidíme jeho cestu, kterou urazil. To bylo záměrem našeho nápadu pod taktovkou originálního razítka pro každého jedince.


Jak zanechat stopu? (MŠ Lesnice, Hana Plachá)

Projekt, který spojuje projevy nadání.


Cesta vpřed vede přes mateřskou školu projektovou výukou na téma lidské tělo MŠ Lesnice Hana Plachá

25.3.2016 | Další informace...

Jak může vypadat propojení v paralelně probíhajících směrech výuky v mateřské a základní škole napříč unikátním projektem o lidském těle například pohledem do konkrétního centra aktivit Knih a písmen a s diferencovanou vzdělávací nabídkou napříč všemi centry aktivit lze aktivně propojit NTC systém učení.


Jak se dá rozvíjet čtenářská gramotnost aneb pracujeme s knihou intenzivně v NTC učení (Hana Plachá, MŠ Lesnice)

29.1.2016 | Další informace...

Vnímání detailů, jedinečnosti osobnosti, individualizace, prožitek, interakce ve skupině, práce s abstrakcí, fantazií a to vše za využití knih jako prostředku k rozvoji dítěte pomocí prvků metody NTC učení.


Pravidelný ranní pohyb našich předškoláků- techniky NTC učení (Plachá Hana, MŠ Lesnice)

29.1.2016 | Další informace...

Důležitou součástí stimulace dětského mozku a rozvoje jednotlivých synapsí je pravidelné cvičení motoriky, koordinační cviky na rozvoj rovnováhy s různými pomůckami, především balančními míči.



Zpět