Aktuality

Archiv

Rok: 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013


Téma klimatických změn přes brouky?...slunéčko sedmitečné a její kamarádi trochu jinak (NTC techniky na rozvoj myšlení)

22.10.2014 | Další informace...

Téma směřující k akci "Uspávání broučků" má za cíl děti motivovat a připravit si své vlastní rekvizity k realizaci dne věnovaného ukončení léta, který je teprve čeká..... Činnostmi nabízenými v jednotlivých centrech aktivit, tvořivými aktivitami i hrou měly děti příležitost uchopit jakousi pomyslnou "nitku" příběhu o drobném hmyzu..


Adaptační projekt housenka Lesnička – zapojení smyslového vnímání

7.10.2014 Hana Plachá | Další informace...

Adaptační seznámení s programem mateřské školy trochu jinak. Děti dostaly příležitost projít si částí seznamování mezi sebou, osvojení si praktických dovedností a sebeobslužných činností formou vzdělávací nabídky motivované prvky prožitkového učení a atraktivně laděnými činnostmi vázanými na hrdinu z rodiny hmyzu....


Projektové učení na téma Den evropských jazyků

7.10.2014 Hana Plachá | Další informace...

Projektové učení jako součást prvků programu mateřské školy a na základě obohacení vzdělávací nabídky navštívily děti základní školu a mateřská škola uspořádala akci, na kterou naoplátku pozvala děti ze základní školy.


Projektové učení na téma Japonsko - realizace práce s abstraktními symboly dle NTC metody

16.6.2014 | Další informace...

V letošním roce byl realizován dětmi třídy Včelky projekt na téma „Japonsko“. Jeho realizace byla postavena na základech metody NTC, unikátního systému učení dětského mozku v předškolním věku, s jehož základy pravidelně pracujeme.


Úspěšně obhájena bakalářská práce zabývající se NTC metodou v praxi

13.6.2014 Lenka Šnajdrová | Další informace...

Marie Čermáková, která pracuje jako učitelka v holýšovské MŠ, koncem května 2014 na Katedře primární pedagogiky Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze úspěšně obhájila bakalářskou práci nazvanou „Stimulace rozvoje intelektových schopností dětí předškolního věku“.


Realizace tématu počasí za pomoci abstraktních znaků a metody NTC learning

14.1.2014 Hana Plachá | Další informace...

Při rozvoji tématu počasí směrem k cílenému obohacení vzdělávací nabídky u dětí mimořádně nadaných v naší MŠ jsme přistoupili k použití abstraktních znaků, které znázorňují jednotlivé podoby přírodních živlů a zaznamenávané meteorologické změny v ovzduší.  


Úkoly pro děti a rodiče - tentokrát hry na téma zvířátka

8.1.2014 Hana Plachá | Další informace...

Jakým způsobem se snažíme o to, aby se maximálně propojila účast rodiny a školy na vzdělávání dítěte v tom správném směru? Jednou z možností jsou námi realizované pravidelné „Úkoly pro děti a rodiče“, které systematicky rozvíjejí dané téma probírané v mateřské škole, dávají rodičům tzv. pomocnou ruku při cestě za dosahováním jednotlivých kompetencí dítěte potřebných pro další život a prohlubují informovanost laické veřejnosti o koncepci předškolního vzdělávání. Důležitým momentem je také v nemalé míře obohacení výuky v mateřské škole právě propojením znalostí, zkušeností a dovedností, které přicházejí „zvenčí“.



Zpět