Kniha je určena:
- pro ty, kteří nevědí, co od formativního přístupu čekat a možná mají trochu strach;
- pro ty, kteří už nechtějí známkovat a hledají rozumné nástroje, kterými by známky nahradili;
- pro ty, kteří již ke vzdělávání a hodnocení formativně přistoupili a potřebují podporu;
- pro ty, kteří chtějí přistupovat ke vzdělávání a hodnocení smysluplně.
Autor: Helena Zítková, Martina Hezká, Martina Kopecká, Tomáš Blumenstein, Martin Ševčík
Hledáš odpověď na otázku, jak ve škole smysluplně hodnotit, podporovat učení a motivovat děti k hlubšímu zájmu o poznání? Tato kniha Tě seznámí s formativním přístupem a ukáže Ti, jak může přirozené učení, založené na respektu k individualitě a kvalitních hodnotících nástrojích, výrazně přispět k rozvoji dětí, jejich vnitřní motivaci a zodpovědnosti za vlastní učení. Pomůže Ti udělat si osobní sondu do vlastního pedagogického přístupu a nabídne Ti jednoduché návody a ukázky, zkušenosti z praxe, ale také argumenty, o které se můžeš opřít, pokud se již cestou formativního přístupu vydáváš a chceš se ujistit ve své volbě.
Průvodce je určen všem učitelům, kteří hledají nové inspirace a chtějí zlepšovat své pedagogické dovednosti.
Nakladatelství Svět vzdělání
ISBN: 978-80-88465-17-1
Počet stran: 127
Rok vydání: 2024
Web: https://www.h-edu.cz/eshop/dc17ce0a-f9c1-4a4a-9af7-1b25d65f922d