Kdo by nechtěl být nejlepším učitelem ve škole za poloviční námahu? Seminář ukazuje pedagogům, jak kvalitně vzdělávat a přitom zbytečně neztrácet energii. Líný učitel se při realizaci správné vzdělávací filozofie, s využitím psychologie, dobré didaktiky a vhodného osobního managementu může stát hvězdou sborovny – a ještě mu při tom stačí pracovat nejméně ze všech. Vždyť učitel je tím, kdo by se měl svou prací především bavit a k tomu mu tento seminář může velmi účinně a prakticky napomoci.
Realizace aktivit v rámci projektu „Odborné, kariérové a polytechnické vzdělávání v MSKII“, reg. č. CZ.02.3.68/0.0/0.0/19_078/0019613. Projekt je financován Evropským sociálním fondem prostřednictvím Operačního programu Výzkum, vývoj a vzdělávání.
Jednotlivé části semináře:
- učitel vyučuje
- učitel hodnotí
- učitel a jeho time management
- Psychologie učiteli pomáhá
- Ve třídě pracují žáci
- Symetrie vyučování
Seminář je postaven na základě praktických aplikací filozofie, prezentované v knize Líný učitel (nakladatelství Raabe). Pro učitele a sborovny je užitečný i bez znalosti knihy, představuje filozofii budování třídního klimatu a podporujícího vyučování. Seminář je zaměřen na praktickou činnost ve třídě.
Robert Čapek je lektorem, pedagogem, psychologem a didaktikem. Díky mladické nerozvážnosti a neuváženosti, čím by chtěl vlastně být, vystudoval na různých vysokých školách několik studijních oborů: sociální pedagogiku, rodinnou výchovu, výchovné poradenství, školní management a až s následným zmoudřením přišly doktoráty z pedagogiky (Univerzita Olomouc) a z psychologie (Univerzita Karlova). Již skoro tři desetiletí působí v českém školství na různých pozicích: učil na zvláštní, základní, střední i vysoké škole. Pracoval na několika školách jako školní psycholog, vytváří učebnice, píše blog a spravuje FB stránky „Líný učitel“. Spolupracuje se vzdělávacími
institucemi u nás i na Slovensku. Jako lektor realizuje pro různé vzdělávací organizace a ve sborovnách semináře s pedagogicko – psychologickými tématy, jako jsou: podporující, klimatické a alternativní metody, hodnocení a sebehodnocení žáků, odměny a tresty ve školní praxi, třídní a školní klima, třídní schůzky a spolupráce s rodiči a další. Se stejnou radostí a pílí vede i workshopy a webináře na téma „Líný učitel“. Je autorem knih pro učitele: Moderní didaktika (2015), Odměny a tresty ve školní praxi (2008 a 2017), Učitel a rodič. Spolupráce, třídní schůzka, komunikace (2013), Třídní klima a školní klima (2010) a Líný učitel: jak učit dobře a efektivně (2017). Je spoluautorem různých edukačně-gaminizačních programů a v současnosti vyvíjí zcela revoluční a dobrou didaktiku podporující učebnice pro vydavatelství Taktik.
Kontakt: robert.capek@hotmail.com, http://robertcapek.cz/
Rozsah semináře jsou 3-4 vyučovací hodiny.
Na seminář je nutné se registrovat.
Za organizační tým
Tomáš Blumenstein, +420 603 726 030
Markéta Jahnová, jahnova@skola4.cz, +420 736 772 174
Ochrana osobních údajů: Přihlášením vstupujete do smluvního vztahu s Mensou Česko. Provedení služby s sebou nese nutnost zpracování a uchování výše uvedených osobních údajů. Zpracovatelem těchto údajů je Mensa Česko, IČ 45248591, Španielova 1111/19, 16300 Praha 6 - Řepy.
Vezměte prosím na vědomí, že na akcích je obvyklé pořizování fotografií, ty bývají umístěny ve veřejné fotogalerii Mensy Česko, Vaše jméno a příjmení může být rovněž zveřejněno ve veřejném seznamu přihlášených.
Pokud nechcete, aby Vaše jméno bylo uvedeno ve veřejném seznamu přihlášených, uveďte do jména a příjmení slovo „účastník“ a své skutečné jméno a příjmení uveďte do poznámky.
Podrobné informace o tom, jak údaje chráníme a zpracováváme a jaká jsou Vaše práva naleznete na adrese www.mensa.cz/gdpr/. Dle stanov Mensy Česko musí účastníci respektovat pravidla stanovená organizátorem.
Seznam přihlášených:
- přihláška (vloženo 6.5.2022 12:34)
- přihláška (vloženo 6.5.2022 12:34)
- přihláška (vloženo 6.5.2022 12:34)
- přihláška (vloženo 6.5.2022 12:36)
- přihláška (vloženo 6.5.2022 12:36)
- přihláška (vloženo 6.5.2022 12:36)
- přihláška (vloženo 6.5.2022 12:44)
- přihláška (vloženo 6.5.2022 12:44)
- přihláška (vloženo 6.5.2022 12:58)
- přihláška (vloženo 6.5.2022 13:22)
- přihláška (vloženo 6.5.2022 13:35)
- přihláška (vloženo 6.5.2022 14:50)
- přihláška (vloženo 6.5.2022 16:29)
- přihláška (vloženo 6.5.2022 16:54)
- přihláška (vloženo 6.5.2022 18:54)
- přihláška (vloženo 7.5.2022 21:41)
- přihláška (vloženo 8.5.2022 12:14)
- přihláška (vloženo 8.5.2022 17:26)
- přihláška (vloženo 8.5.2022 22:18)
- přihláška (vloženo 9.5.2022 07:08)
- přihláška (vloženo 9.5.2022 20:36)
- přihláška (vloženo 11.5.2022 13:24)
- přihláška (vloženo 18.5.2022 10:55)
- přihláška (vloženo 16.6.2022 03:32)
- přihláška (vloženo 16.6.2022 03:35)
- přihláška (vloženo 16.6.2022 03:35)
- přihláška (vloženo 16.6.2022 03:36)
- přihláška (vloženo 16.6.2022 03:36)
- přihláška (vloženo 16.6.2022 03:37)
- přihláška (vloženo 16.6.2022 03:37)
- přihláška (vloženo 16.6.2022 03:38)
- přihláška (vloženo 16.6.2022 03:39)
- přihláška (vloženo 16.6.2022 03:39)
- přihláška (vloženo 16.6.2022 03:39)
- přihláška (vloženo 16.6.2022 03:40)
- přihláška (vloženo 16.6.2022 03:40)
- přihláška (vloženo 16.6.2022 03:42)
- přihláška (vloženo 16.6.2022 03:43)
- přihláška (vloženo 16.6.2022 03:43)
- přihláška (vloženo 17.6.2022 08:07)
- přihláška (vloženo 17.6.2022 16:44)
4. 5. 2022