Týden výzev ve 3. C

Mgr. Miroslava Látalová

Jak ještě zpestřit distanční výuku? Jak se učit tak trochu jinak? Tak to zkusili žáci ze 3. C. V březnu měli „týden výzev“.


Každý den na ně čekala výzva, v pondělí kreslili skrytá vyjmenovaná slova, v úterý doma fotografovali vše, co jim vyjmenovaná a příbuzná slova připomínalo. Ve středu si museli spočítat řetězec, výsledkem bylo číslo popisné domu v blízkosti jejich bydliště. A opět posílali fotografie, tentokrát sebe a cílového domu z řetězce. Nedokázali-li místo hned najít, pomohli si internetovým vyhledávačem. Ve čtvrtek byla výzva anglicko-kulinářská - najdi si suroviny, anglicky je popiš a nezapomeň připravit chutný pokrm sobě nebo členům rodiny a samozřejmě vše zaznamenej pomocí fotoaparátu. V pátek byla výzva nejsložitější. Chodit tak normálně do školy, nic by nebylo problém. Ovšem, vzpomenout si po třech měsících na přesná jména všech spolužaček, se jmény jazykově pracovat a sčítat s počtem chlapců ve třídě, to zdálo se u některých neřešitelné. Ale i s tím se třeťáci dokonale poprali a k výslednému úkolu páteční výzvy, napsat vzkazy pro své spolužáky, přeci jenom došli. Podle jejich hodnocení o pár dní později ve slohových pracích, se jim tento týden velmi líbil a těší se na další výzvy.

23.4.2021

Klíčová slova: výzva, výuka


Zpět