Kalendář událostí
Archiv - Školení, seminář
Rok: 2030 | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 0
Mensa NTC Learning III. – Finalizující metodický trénink
Akreditovaný kurz pro učitele/učitelky mateřských škol.
Mensa NTC Learning I. – Úvodní školení v metodě
Akreditovaný kurz pro učitele/učitelky mateřských škol.
Mensa NTC Learning III. – Finalizující metodický trénink
Akreditovaný kurz pro učitele/učitelky mateřských škol.
Mensa NTC Learning I. – Úvodní školení v metodě
Akreditovaný kurz pro učitele/učitelky mateřských škol.
Konference Mensa pro rozvoj nadání – březen 2015
V úterý 24. 3. 2015 jsem vyrazil do Poslanecké sněmovny na konferenci Mensa pro rozvoj nadání. Jakožto rodič dvou prvňáků jsem přišel hledat inspiraci a dozvědět se, jaké aktivity školy pro rozvoj dětí pořádají.
Mensa NTC Learning I. – Úvodní školení v metodě
Akreditovaný kurz pro učitele/učitelky mateřských škol.
Mensa NTC Learning I. – Úvodní školení v metodě
Akreditovaný kurz pro učitele/učitelky mateřských škol.
Mensa NTC Learning II. – Navazující trénink
Akreditovaný kurz pro učitele/učitelky mateřských škol.
Mensa NTC Learning II. – Navazující trénink
Akreditovaný kurz pro učitele/učitelky mateřských škol.
Mensa NTC Learning II. – Navazující trénink
Akreditovaný kurz pro učitele/učitelky mateřských škol.
Mensa NTC Learning II. – Navazující trénink
Akreditovaný kurz pro učitele/učitelky mateřských škol.
Mensa NTC Learning III. – Finalizující metodický trénink
Akreditovaný kurz pro učitele/učitelky mateřských škol.
Mensa NTC Learning III. – Finalizující metodický trénink
Akreditovaný kurz pro učitele/učitelky mateřských škol.
Mensovní seminář pro nadané – září 2015
V září proběhl pětidenní seminář pro nadané studenty ve věku 12–19 let zaměřený na rozvoj znalostí v oblasti přírodních věd a technických oborů, na podporu logického myšlení, samostatné tvořivosti a motivace k dalšímu studiu těchto oborů. Účastníci absolvovali přednášky odborníků, exkurzi do strojní výroby, několik soutěží pro týmy i jednotlivce, navštívili science centrum Pevnost poznání v Olomouci a seznámili se s podobně orientovanými studenty z celé republiky.
Mensa NTC Learning III. – Finalizující metodický trénink
Akreditovaný kurz pro učitele/učitelky mateřských škol.
Mensa NTC Learning III. – Finalizující metodický trénink
Akreditovaný kurz pro učitele/učitelky mateřských škol.
Škola hrou potřetí
Seminář zaměřený na využití her ve výuce a při práci s talentovanými dětmi.
Mensa NTC Learning I – Úvod do metody (Praha, 11. listopadu 2015)
Akreditovaný kurz pro učitele/učitelky mateřských škol.
Mensa NTC Learning – Přednáška pro rodiče (Praha, 11. listopadu 2015)
Program NTC systém učení vychází z výzkumů v oblasti neurologie, medicíny a psychologie. Zejména skutečnost, že 75 % neuronových spojů - synapsí - vzniká do věku 7 let dítěte, podtrhuje důležitost systematické stimulace mozku v předškolním věku. Tato informativní přednáška určená rodičům nabízí ucelenou sadu takovýchto stimulací od motorických cvičení přes práci s abstraktními symboly, jejich třídění a tvoření asociací, na což následně navazují např. enigmatické hádanky zaměřené na rozvoj divergentního myšlení. Zmíněny budou rovněž časté rodičovské chyby, které neprospívají správnému rozvoji dítěte.
Mensa NTC Learning I – Úvod do metody (Brno, 17. listopadu 2015)
Akreditovaný kurz pro učitele/učitelky mateřských škol.
Mensa NTC Learning – Přednáška pro rodiče (Brno, 17. listopadu 2015)
Program NTC systém učení vychází z výzkumů v oblasti neurologie, medicíny a psychologie. Zejména skutečnost, že 75 % neuronových spojů - synapsí - vzniká do věku 7 let dítěte, podtrhuje důležitost systematické stimulace mozku v předškolním věku. Tato informativní přednáška určená rodičům nabízí ucelenou sadu takovýchto stimulací od motorických cvičení přes práci s abstraktními symboly, jejich třídění a tvoření asociací, na což následně navazují např. enigmatické hádanky zaměřené na rozvoj divergentního myšlení. Zmíněny budou rovněž časté rodičovské chyby, které neprospívají správnému rozvoji dítěte.
Mensa NTC Learning – Přednáška pro rodiče (Rousínov, 29. listopadu 2015)
Program NTC systém učení vychází z výzkumů v oblasti neurologie, medicíny a psychologie. Zejména skutečnost, že 75 % neuronových spojů - synapsí - vzniká do věku 7 let dítěte, podtrhuje důležitost systematické stimulace mozku v předškolním věku. Tato informativní přednáška určená rodičům nabízí ucelenou sadu takovýchto stimulací od motorických cvičení přes práci s abstraktními symboly, jejich třídění a tvoření asociací, na což následně navazují např. enigmatické hádanky zaměřené na rozvoj divergentního myšlení. Zmíněny budou rovněž časté rodičovské chyby, které neprospívají správnému rozvoji dítěte.
Mensa NTC Learning – Přednáška pro rodiče (Vidče, 30. listopadu 2015)
Program NTC systém učení vychází z výzkumů v oblasti neurologie, medicíny a psychologie. Zejména skutečnost, že 75 % neuronových spojů - synapsí - vzniká do věku 7 let dítěte, podtrhuje důležitost systematické stimulace mozku v předškolním věku. Tato informativní přednáška určená rodičům nabízí ucelenou sadu takovýchto stimulací od motorických cvičení přes práci s abstraktními symboly, jejich třídění a tvoření asociací, na což následně navazují např. enigmatické hádanky zaměřené na rozvoj divergentního myšlení. Zmíněny budou rovněž časté rodičovské chyby, které neprospívají správnému rozvoji dítěte.
Mensa NTC Learning – Přednáška pro rodiče (Praha, 7. prosince 2015)
Program NTC systém učení vychází z výzkumů v oblasti neurologie, medicíny a psychologie. Zejména skutečnost, že 75 % neuronových spojů - synapsí - vzniká do věku 7 let dítěte, podtrhuje důležitost systematické stimulace mozku v předškolním věku. Tato informativní přednáška určená rodičům nabízí ucelenou sadu takovýchto stimulací od motorických cvičení přes práci s abstraktními symboly, jejich třídění a tvoření asociací, na což následně navazují např. enigmatické hádanky zaměřené na rozvoj divergentního myšlení. Zmíněny budou rovněž časté rodičovské chyby, které neprospívají správnému rozvoji dítěte.
Mensa NTC Learning I – Úvod do metody (Praha, 9. prosince 2015)
Akreditovaný kurz pro učitele/učitelky mateřských škol.
Systematický úvod do problematiky nadání (pro školní koordinátory péče o nadání)
Kurz vychází z představení potřeby systematické péče o nadání ve škole. Obeznámí pedagogy s jednotlivými oblastmi, které péče o nadání ve škole obnáší, a navede je k vytváření systému péče o nadání ve vlastní škole. Účastníci budou systematicky a přehledově obeznámeni s tématy významu péče o nadání, identifikace nadání, vzdělávacích potřeb nadaných žáků, forem práce s nadanými žáky, formami nadání, institucemi, které se nadaným věnují a jejich nabídkou.