Konference Vzdělání pro budoucnost - březen 2024
O víkendu 23. -24. 3. 2024 proběhl 5. ročník konference Vzdělání pro budoucnost, tentokrát v nových prostorách Fakulty architektury ČVUT v Praze.
23.3.2024 — 24.3.2024
Konferenční poplatek za jednoho účastníka a oba dny konference je při včasném přihlášení 1320 Kč. Po 20. 2. pak činí 1570 Kč.
Thákurova 9, 160 00 Praha 6 - Dejvice
Pilíře
- Rozvoj nadání dětí – jak v dětech objevit jejich potenciál a jak jej rozvíjet.
- Efektivní vzdělávání – moderní přístupy ke vzdělávání, bezpečné klima, zodpovědnost za vlastní učení a další témata.
- Digitální vzdělávání – jak děti připravit na průmysl 4.0 a svět, který bude za 20 let vypadat úplně jinak.
Konference 2024 měla bohatý program, v rámci kterého se uskutečnilo více než sto přednášek a workshopů vedených experty z oblasti vzdělávání. Došlo na inspirativní setkání s osobnostmi, které formují současné i budoucí směřování pedagogiky, a to jak v teoretické, tak i praktické rovině.
Každý účastník si mohl sestavit svůj individuální program z nabídky 8 paralelních přednášek a workshopů každou hodinu. Po celou dobu trvání akce byly k dispozici stánky partnerů a podporovatelů konference – Albi, Peace Jam, Charging Lease s.r.o., CTM, Nakladatelství Pasparta, Kidtown, Nakladatelství Dynastie, H-mat, Mathesso, Imaglee či CEDU.
Akreditace
Konference má akreditaci MŠMT ze dne 6. 9. 2021 pod č. j. MSMT- 13518/2021-5-516; držitelem akreditace je Mensa ČR, která zároveň konferenci organizačně zajišťuje.
Prezentace přednášejících
Přinášíme Vám prezentace přednášejících, kteří (dosud) dali souhlas ke zveřejnění. Prezentace jsou seřazeny podle příjmení prvního autora. Kliknutím na název prezentace si ji můžete stáhnout do svého počítače. (Poznámka pro přednášející: Pokud jste již souhlas dali a svou prezentaci mezi zveřejněnými ještě nenašli, prosíme o strpení – nezapomněli jsme na Vás, jen jsme to zatím nestihli.)
Název přednášky |
Přednášející |
Velikost |
Den pro školu: jak propojit učitele a odborníky z praxe |
Michaela Veselá, Dagmar Biersaková, Petra Yakubov |
906 kB |
Šifry ve výuce |
Tomáš Blumenstein, Michaela Janošková |
1,56 MB |
Co potřebuje ve škole “divné” dítě? |
Dominika Burešová, Jan Ševic |
1,02 MB |
Emočně-kognitivní infastruktura: klíčový prvek ve vzdělávání pro budoucnost |
Radim Šíp, Denisa Denglerová |
1,79 MB |
How Education & Parenting Can Shape The Future Generation |
Désirée Gonzalo, Rajeh Khazaal |
874 kB |
Podpora nadaných a jak to děláme u nás |
Ivana Hanušová, Zbyněk Kašpar |
1,59 MB |
TALENT KOMPAS: podpora rozvoje lidského potenciálu |
Irena Hošková, Lenka Mazalová |
5,07 MB |
Systém podpory nadání v běžné škole |
Zdeňka Chocholoušková, Ivana Lichtenberková, Tereza Martínková |
1,32 MB |
Změna úhlu pohledu na problematické chování dětí ve školách |
Veronika Ješátková |
1,68 MB |
Podpora wellbeingu díky třídnickým hodinám na 2. stupni ZŠ |
Kristýna Kapounková |
4,66 MB |
Fenomén sebepoškozování a jak se k němu postavit z pozice pedagoga |
Zuzana Kubíková, Zuzana Karásková Ulbertová |
399 kB |
Vzdělávací program ALT |
Jitka Kmentová |
368 kB |
Na KiVa školách je bezpečné prostředí prioritou |
Irena Zárubová, Monika Kotrbová |
2,88 MB |
Měníme pohled na nadané děti |
Hana Křepelková Rezková |
5,37 MB |
Jóga a mindfulness ve škole pro děti a dospívající |
Jana Kyriakou |
3,45 MB |
Digitální wellbeing a jak na něj |
Adéla Lábusová |
2,33 MB |
Debatování jako cesta ke komplexnímu vzdělávání |
Barbora Lacinová |
4,09 MB |
Triády na 2. stupni ZŠ |
Jana Vitverová, Romana Minaříková |
1,49 MB |
GoHigher: Komunita talentovaných žáků středních škol |
Eva Rojíková, Anežka Ságnerová, Matyáš Matta, Jan Herzig |
6,04 MB |
Centra aktivit |
Olga Novotná |
4,12 MB |
Digitální technologie ve výuce českého jazyka na 2. stupni |
Věra Oherová |
1,70 MB |
Celodenní matematicko-logicko-vědecké projekty pro bystré děti na prvním stupni |
Kateřina Paušová |
6,72 MB |
Tábory pre intelektovo nadané deti: miesto, kde nájdu svoju komunitu |
Darina Peterková |
4,81 MB |
Začít spolu v MŠ na vlastní kůži |
Petra Rakoušová |
1,27 MB |
Školní koordinátoři podpory nadání alias školní supermani |
Josef Roušar |
792 kB |
Podpora přírodovědného nadání u dětí mladšího školního věku |
Kateřina Vágnerová, Jana Rožňová |
5,42 MB |
Smysluplná výuka aneb když to děti ve škole baví |
Zuzana Staňková |
6,11 MB |
Chemie nenáviděná i milovaná |
Květoslava Stejskalová |
6,94 MB |
Tvorba didaktických pomůcek prakticky |
Michal Ševčík |
2,15 MB |
Současné i budoucí možnosti vzdělávání nadaných žáků v českých školách |
Jana Škrabánková |
4,53 MB |
Je logopedie jenom TDNKA? |
Petra Tabačíková |
681 kB |
Soma a jiné kostky |
Alena Vávrová |
1,90 MB |
Hledání nadaných dětí |
Alena Vávrová |
2,06 MB |
Agrese a rizikové chování ve škole a co s tím |
Jaroslav Vídeňský |
1,72 MB |
Supervize ve škole |
Jaroslav Vídeňský |
4,41 MB |
Výuka matematiky, která přispívá k rozvoji myšlení |
Naďa Vondrová |
792 kB |
Výuka slovních úloh s porozuměním - matematika se potkává s českým jazykem |
Naďa Vondrová |
3,18 MB |
Centrum LOCIKA a Škola - místo bezpečí |
Petra Wünschová |
4,31 MB |
Fotogalerie z konference
Zpět