Tematický webinář k dobré praxi ZŠ v Klatovech – inovativní systém podpory nadaných žáků
Podpora nadání ve školách se jeví mnoha učitelům jako nedosažitelný cíl a profesní výzva. Jak nadané žáky efektivně vzdělávat a rozvíjet? Národní pedagogický institut ČR ve spolupráci s UNICEF představuje další webinář z cyklu zaměřeného na práci s heterogenní třídou, který představí systém podpory nadaných žáků na 2. stupni V ZŠ Klatovy, Čapkova ulice. Diskuse odborníků i zkušených pedagogů je doplněna o videoukázky z „barevných vyučovacích hodin“ a rozhovory s pedagogy a žáky v této škole.
Odkaz na příspěvek se záznamem webináře Systém podpory nadání veškole.
Zdroj: NPI ČR – https://zapojmevsechny.cz/clanek/tematicky-webinar-k-dobre-praxi-zs-v-klatovech-inovativni-system-podpory-nadanych-zaku
28.7.2023
Klíčová slova: nadané děti, systém podpory nadání, NPI, ZŠ Klatovy, heterogenní třída, barevné vyučovací hodiny