Krok za krokem s nadaným žákem. Tvoříme individuální vzdělávací plán mimořádně nadaného žáka
![Příručka Krok za krokem s nadaným žákem s podtitulem Tvoříme individuální vzdělávací plán mimořádně nadaného žáka vznikla na základě roční spolupráce Výzkumného ústavu pedagogického v Praze s odborníky, kteří se problematice vzdělávání mimořádně nadaných žáků dlouhodobě věnují. Podnětem k jejímu vzniku byly opakující se žádosti školské praxe o metodickou podporu a pomoc nejen výchovným poradcům, ale i dalším pedagogickým pracovníkům zabývajícím se prací s nadanými žáky.](res/project-krok-za-krokem-s-nadanym-zakem-tvorime-individualni-vzdelavaci-plan-mimoradne-nadaneho-zaka_5300697ce00e5.jpg)
Příručka Krok za krokem s nadaným žákem s podtitulem Tvoříme individuální vzdělávací plán mimořádně nadaného žáka vznikla na základě roční spolupráce Výzkumného ústavu pedagogického v Praze s odborníky, kteří se problematice vzdělávání mimořádně nadaných žáků dlouhodobě věnují. Podnětem k jejímu vzniku byly opakující se žádosti školské praxe o metodickou podporu a pomoc nejen výchovným poradcům, ale i dalším pedagogickým pracovníkům zabývajícím se prací s nadanými žáky.
Autor: Fořtíková, J., Jeřábková, I. a kol.
Signály z praxe potvrdily i závěry České školní inspekce z prvního roku výuky podle školních vzdělávacích programů (ŠVP) na základních školách, které konstatovaly, že problematice vzdělávání nadaných není ve většině ŠVP věnována dostatečná péče.
Výzkumný ústav pedagogický
ISBN: 80-87000-28-1
Počet stran: 72
Rok vydání: 2009